Numer listu przewozowego

Po wysłaniu towaru, zostanie Państwu wysłany numer listu przewozowego na podany w zamówieniu adres email. 

Koszt wysyłki

InPost Paczkomat: 12.98 zł
InPost Kurier: 16.48 zł
Kurier DPD: 16.97 zł
Za pobraniem – InPost Paczkomat: 16.73 zł
Za pobraniem – InPost Kurier: 20.49 zł
Za pobraniem – Kurier DPD: 24.99 zł

Termin dostawy

Nasze zamówienia realizowane są od 1-3 dni roboczych. Jednak staramy się aby towar był wysłany jeszcze tego samego dnia którego został zamówiony

Sposób płatności

Płatności można dokonać po przez system szybkiej płatności. Zakupiony towar można również opłacić za pobraniem u kuriera.

Płatność przelewem tradycyjnym

Nie ma możliwości płatności przelewem tradycyjnym. Zapraszamy do płatności poprzez system płatności online lub zamówienie towaru z płatnością za pobraniem.

Czy do złożenia zamówienia niezbędne jest założenie konta?

Posiadanie konta na Senseline nie jest koniecznie do złożenia zamówienia. Można to zrobic jako gość.

Ile mam czasu na zwrot towaru zakupionego na stronie SenseLine?

Mają Państwo 14 dni (roboczych) od momentu otrzymania przesyłki na zwrot towaru bez podania przyczyny zwrotu. Zwrócony towar powinien wrócić do nas w nienaruszonym stanie.Przed dokonaniem zwrotu prosimy o sprawdzenie jakie produkty podlegają zwrotowi. Lista produktów możliwych do zwrotu dostępna w zakładce regulamin.

Jakie dokumenty powinnam / powinienem uzupełnić w celu realizacji zwrotu?

Zwrot towaru wymaga wypełnienia oraz dołączenia do przesyłki formularza zwrotu. Formularz zwrotu dostępny jest do pobrania na naszej stronie. Formularz zwrotu : Pobierz

Ile czasu zajmie rozpatrzenie zwrotu oraz przelew środków?

Powyższe czynności zajmą nam do 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego towaru. Proces ten może się wydłużyć w przypadku niedostarczenia nam formularza zwrotu.

Masz więcej pytań?

Napisz do nas używając formularza.

Kontakt